Vera, Alice & Emil Barosen

Om syskonen Vera, Alice och Emil och händelser i deras liv

Fängelse

Kategori: Allmänt

Idag när vi var på väg hem från dagis skojade Vera med pappa om att hon ville åka på biltaket hem. Men det som värmde mest att höra var följande:

V. Pappa, jag vill åka i min bilbarnstol på taket.
P. Men det går ju inte, då kommer polisen och pappa skulle nog åka in i fängelset.
V. Men då kan jag köra bilen därifrån får då tar polisen mig också och så får jag vara med dig i fängelset. Bra va pappa?! Jag vill alltid vara med dig.

Hon är så söt!

En annan som också är väldigt söt är den här trötta tjejen. Jobbigt att storhandla :)

Kommentarer

  • Tant Marre säger:

    Men ni är väl för söta!!! :)

    Tusen kramar från Marre

    2011-01-28 | 20:15:48
  • morfar och mormor säger:

    jag hål le med ALICE jobbigt att handla jag kunde som och så vagnen för lite ha ha morfar

    2011-01-28 | 23:06:08
  • morfar och mormor säger:

    vi har rolig fredag jag var lite närvös efter som vi ej ungdom längre gått jättebra ALICE hon häng mormor helatiden vi kom på hon kunde sitter brevid henne under tidenhon lagade matt vera var hjälte snäll sitta halvtimma länk te efter sin mamma när MOLY och IDA gått hem så var en rolig dag var slut

    morfar och mormor

    2011-01-29 | 19:30:48
  • Moster Emma säger:

    saknar er är ledig i helgen men då blir det cinderella kryssning :D partey :) puss mina princessor

    2011-02-01 | 20:23:42

Kommentera inlägget här: