Vera, Alice & Emil Barosen

Om syskonen Vera, Alice och Emil och händelser i deras liv

Kulturintresserade

Kategori: Allmänt

Familjen fick en IPad av tomten i år. Vera har nästan lagt beslag på den och tittar på allt från filmer till instruktionsvideos hur man bakar barbietårtor och massa annat. Alice hon läser böcker som en riktig nörd. Varje kväll innan hon somnar läser pappa två böcker och sen avslutar hon alltid med en bok själv i sängen i skenet av nattlampan. Den lilla hjärnan går på upptäcktsfärd hela dagarna och hon snappar upp massa nytt hela tiden. En riktig busfia! Familjen vill också passa på att tacka så hemskt mycket för alla fina julklappar!

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Tack för den fina julklappen kram farmor

    2011-12-29 | 20:07:09
  • Faster säger:

    Ojojoj, på min tid lekte man med kottar å pinnar. Dagens ungdom! ;-)

    2011-12-29 | 21:20:15
    Bloggadress: http://thejodas.blogg.se/
  • morfar och mommrmor säger:

    hej när vera och se barbarnet läka digitale värde jag var 20 år när jag gifte med mormor jag var att kunde dra upp krafont när var 7 år fik jag slå sönder min papa modeljärväge efter gåt under jurden efter föd fel land kram alla

    2011-12-30 | 00:07:45
  • Moster säger:

    Bra att ni skaffa ett fodral

    2011-12-30 | 23:11:52

Kommentera inlägget här: