Vera, Alice & Emil Barosen

Om syskonen Vera, Alice och Emil och händelser i deras liv

Mamma jag vill ha "bandage"

Kategori: Allmänt

"Bandage" är populärt här hemma nu, egentligen är det massage som Vera menar. Hon vill både ha massage men masserar gärna också. Jag tror att de gör de på dagis ibland och det är ju jättebra!

"Issockher" har vi kollat på ikväll också, pappa är på plats i Globen men vi andra nöjer oss med att se det på TV.
Vera är väl inte så där stormförtjust i hockey alla gånger men har till pappas stora glädje snappat upp att man skall ropa "Heja Djurgår´n", lägg där till att moster Jenny här lärt henne att man skall göra V-tecknet med båda händerna samtidigt som man ropar och vips så ser hon ut som en komplett huligan.

På förmiddagen var vi på öppna förskolan i Märsta, Vera trivdes som fisken i vattnet och ville inte åka därifrån.
På eftermiddagen var vi hos pappas mormor och morfar, gungade hos grannen och satt ute i solen innan vi alla tre tog en tupplur på soffan och som alltid, bjöds på god mat. Tack så mycket!


Kommentarer

  • gammlamorfar och gammalamormor säger:

    hej vi var glad att ni kommit överäskade oss altid rollig när ni kommer liva oss lite gamlingar jag var glad jag kunde gulla med ALICE jag järna gulla med vera de jag lite dåligt till. Mormor och jag fick inte kram från VERA när gå hem. Vi förståt när hun måtivärade vår fel efter som hon fik ingen gådis vi ingen kram att alting vår fel ha ha kram pusssssssssssss

    2010-04-21 | 17:13:54

Kommentera inlägget här: