Vera, Alice & Emil Barosen

Om syskonen Vera, Alice och Emil och händelser i deras liv

Studsmatta

Kategori: Allmänt



 
Veras vänner "Flågarna" är på besök. Har väl gått rykten nere på strandpromenaden om vart maten finns antar jag. När hon inte kallade dem för "Flågarna" ropade hon "Killarna" efter dem!

 
Vera i den vackra midsommarkransen som Faster gjorde åt henne. Faster, Jonas, Farfar och Berit var här och firade och det var mycket trevligt!

Helgen var för övrigt fullspäckad med visit ute på farmor Inger och farfar Yngves land hela lördagen, pappa var på svensexa och behövde större delen av söndagen för att återhämta sig! I och med att mamma skulle iväg på möhippa så var Vera och lekte med mormor och morfar.

   

Igår hämtade moster Emma och Peter på dagis och på kvällen kom pappa hem med en studsmatta. Ett tips, vill någon göra sig populär hos ett barn? Köp en studsmatta! Vilken succe, Vera var superlycklig och hoppade tills hon var alldeles svettig.



Jag behöver väl knappast förklara att hon inte var riktigt nöjd när pappa tyckte att hon skulle gå in!


Kommentarer

  • Mormor&Morfar säger:

    Hej Vera!

    Hoppas att mamma och pappa ställer upp med massage om du får träningsvärk.



    Kramar

    2009-06-24 | 06:49:12
  • Sara säger:

    Hej Vera!

    Nu har jag gått ut 3:an (fast det var länge sen typ 3 veckor sen) och har fått sommarlov, det är skönt. Jag kommer nog också hoppa på min studsmatta, fast inte lika mycket som du, för jag skulle bli så varm av all sol som jag får på mig. Hoppas att du hoppar på din studsmatta mycket!! En vacker dag kommer du bli hur svettig som helst när du hoppar. HOPPA PÅ BARA!! många kramar Sara

    2009-06-25 | 21:36:48
  • Faster säger:

    Stackars barn som inte får vara ute när det är sol ;) Lilla skrutt unge du är så rolig!

    2009-06-26 | 22:07:24

Kommentera inlägget här: