Vera, Alice & Emil Barosen

Om syskonen Vera, Alice och Emil och händelser i deras liv

Hemma igen...

Kategori: Allmänt

Efter en trevlig tur upp till Hudiksvall så är familjen tillsammans igen. Tågresan gick bra och Vera flörtade som vanligt med allt och alla.

Vera fick sitt första "papperskex" i går, det smälter fint med den stora mängden saliv som hon producerar. Men allt sker i kontrollerade former, i barnstolen och med uppsikt över att inte allt för stora bitar åker in i munnen.

Mormor och morfar fick agera barnvakt medans mamma och pappa gick på visning på tisdagskvällen.
 

                  
"Nu ska jag ringa Tomten!"      "Varför svarar han inte?"

                   



VERAS VACKRA ÖGON!
image302

Kommentarer

  • farmor säger:

    Hej Vera

    Du behöver inte vara orolig farmor har pratat med tomten och han sa att Vera får många klappar i år.
    Vem kan motstå så vackra ögon?

    Julkramar Farmor

    2007-12-04 | 12:17:27
  • Mormor och Morfar säger:

    Hej Vera!

    Hörde av mamma att du var jätteduktig hos doktorn idag. Säg till mamma och pappa att du ska få äta clementin när du vill.

    2007-12-05 | 18:07:56
  • Sara säger:

    Hej Vera!

    Jag kan motstå att du kan ringa tomten. Men ibland svarar han ibland kanse han inte kan svara. Gud Vera ... var duktig du är. Men du är duktig hos dokton en att ringa tomten. Många bamse bombar julkramar Sara. P.S be mamma om att fråga när vi ska gå på julmarknad. Idag har jag haft otursdag för jag har slagit huvudet i min kläd hylla. Det gjorde skit ont oj..... Jag råkade vist svära! det var inte meningen. vi har fixat julklappar till mamma och till pappa. Men jag vet inte var det är i paketen många julkramar Sara.

    2007-12-07 | 16:09:47
  • mormor & morfar säger:

    tack för besöket idag var eftelängtad vera glömde sinna blåsjed tussen kram mormor morfar vi se
    i julafton

    2007-12-19 | 19:53:17
  • mormor & morfar säger:

    tack för besöket idag var eftelängtad vera glömde sinna blåsjed tussen kram mormor morfar vi se
    i julafton

    2007-12-19 | 19:54:17

Kommentera inlägget här: